Кожне замовлення ми виконуємо з особливою уважністю і обережністю. Замовляючи у нас ви завжди можете розраховувати на відмінну якість. Ми намагаємося зробити все що можливо, щоб ви отримували найкращий результат.
У своїх подарунках ми використовуємо дуже ніжні товари, продукти, що швидко псуються, а також сезонні продукти. У зв’язку з цим, компанія залишає за собою право змінювати 20-25% товарів із збереженням загальної вартості і виду подарунка. У разі заміни товару в кошику, замовник буде проінформований в обов’язковому порядку.
Хочемо також звернути увагу, що різні флористи мають свій стиль оформлення подарунків і композицій, що в незначній мірі може впливати на зовнішній вигляд і точну відповідність з фотографією.
Робота з поверненнями
- Скарги на невідповідний вигляд або якість приймаються протягом 24 годин з моменту отримання замовлення.
- Скарги з описом проблеми і фотографіями необхідно відправити на нашу пошту [email protected]. У повідомленні з описом проблеми важливо обов’язково додати: 1) фото та / або відео з демонстрацією невідповідності і коротким конструктивним описом проблеми або незадовільного стану; 2) номер телефону замовника (звернення без номера або з неправильним номером не розглядаються); 3) номер замовлення (звернення без номера замовлення або з неправильним номером не розглядаються).
- Після отримання скарги, ми зв’язуємося з Замовником на протязі 24 годин для повідомлення про отримання. За результатами розслідування інциденту, не пізніше 10 робочих днів з моменту повідомлення, Замовник отримує обґрунтовану відповідь на свою скаргу.
- При підтвердженні невідповідності якості товару, ми повернемо всю суму в повному обсязі протягом 7 робочих днів або замінимо на товар належної якості.
В якому випадку скарга не розглядатиметься
- Листи з ненормативною лексикою, погрозами або образами співробітників видаляються і не розглядаються зовсім.
- Якщо неправильно вказано номер телефону замовника і / або номер замовлення.
- Якщо не вказано номер телефону замовника і / або номер замовлення.
- Якщо з моменту отримання замовником подарунка пройшло більше 24 год.
Причини повернення грошей або повторної доставки товару
- При отриманні несвіжого товару (квіти, фрукти, продукти не мають належного товарного вигляду). Порядок подачі скарги в такому випадку наведений вище.
- При відсутності деяких складових в замовленні та / або в неякісному оформленні подарунка.
- Неякісне надання обслуговування: замовлення з вини компанії не було доставлене в день, зазначений Замовником.
*Даний пункт не стосується випадків доставки в святкові і передсвяткові дні.
Інші положення
- Сторони звільняються від виконання своїх зобов’язань за договором у разі виникнення особливих обставин, які можна кваліфікувати як «форс-мажорні», які не залежать ні від однієї зі сторін і за умови законного документального обґрунтування настання даних обставин.
- Подарункові, фруктові кошики і квіткові композиції з виконанням заміни і узгоджені з замовником вважаються виконаними.
- Будь-яка неякісна складова товару, за винятком квіткової продукції, замінюється безкоштовно.
- Компанія не надає гарантії на виконання безкоштовних послуг, серед яких:
- фото в момент доставки (навіть при неякісної фотозйомці послуга вважається наданою, одержувач може відмовитися від фотозйомки, в такому випадку послуга не може бути виконаною);
- повідомлення про статус замовлення або виконаної доставці за допомогою sms і e-mail. Причинами відсутності повідомлення можуть бути збої в роботі операторів зв’язку, переповнена пам’ять телефону або поштової скриньки, некоректний номер телефону або адреса e-mail і т.п.
- У разі прохання Замовником «Зідзвонився з Отримувачем», пріоритетним вважається час, вказаний Одержувачем.
- При виборі Клієнтом опції «Не телефонувати Отримувачу» і при відсутності Отримувача в зазначений час за адресою, повторна доставка виконується за додаткову плату.